InternaţionalŞtiri de top

Serviciul WhatsApp foloseşte propriile “Stories” pentru a convinge utilizatorii să NU plece la concurenţă

Serviciul WhatsApp, deţinut de Facebook, a început o nouă etapă din strategia de comunicare prin care încearcă să determine utilizatorii să nu renunţe la produs în favoarea concurenţei, transmite News.ro. WhatsApp a trecut la nivelul următor din campania prin care încearcă să le transmită mesaje liniştitoare propriilor utilizatori, care, din cauza noilor politici de partajare a datelor, au început să renunţe la WhatsApp în favoarea Telegram şi Signal.
Comunicarea are loc chiar în cadrul aplicatiei, acolo unde compania americană a început să posteze mesaje în formatul “Story”, în care susţine aceleaşi idei din postările online şi reclamele din ziare.

“Ne dedicăm protejării intimităţii”, scrie alb pe verde într-un astfel de mesaj, care, fiind disponibil în secţiunea Status, poate fi văzut de toţi utilizatorii reţelei care o vizitează.
Potrivit news.ro, WhatsApp spune că vrea să combată dezinformările şi să le aducă aminte utilizatorilor că mesajele directe dintre aceştia sunt criptate.

Povestea a început când WhatsApp şi-a anunţat noua politică de intimitate, obligatorie pentru toţi utilizatorii, prin care datele personale generate de comunicarea cu brandurile şi funcţiile de cumpărături vor fi procesate de Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *